Úpadek médií svěřeneckého fondu Andreje Babiše pokračuje. MF DNES tiskne texty Petra Robejška, Štěpána Kotrby, Víta Zvánovce, Michala Semína či Vlastimila Vondrušky, které přebírá i webová sestra Idnes.cz. V její nové placené sekci vyšel 8. října 2019 pod názvem „Potraviny: Co škodí a jak. Žijeme v době jedové, říká autorka bestsellerů“ rozhovor s RNDr. Annou Struneckou.

Web Echo24.cz si vymyslel (nebo předjímá) některá fakta v případě požáru auta automobilu Tesla v Tyrolsku. 6. listopadu 2019 server publikoval článek s názvem „11 tisíc litrů vody, 50 hasičů. Nabouranou Teslu hasili tři dny a stále neví co s ní.“ Takže hezky po pořádku, čistě fakticky…

UPC vyřadí televizní program RT (dříve Russia Today) ze své nabídky, a to 30. října. Důvodem je podle operátora ukončení smlouvy. Na změnu upozornil server MediaGuru. RT je jedním z ruských státních médií působících v zahraničí a patří k nejvýznamnějším hráčům šířícím ruskou propagandu včetně úmyslně nepravdivých informací. Stanici nenaleznete ani v nabídce dalších významných…

EU musí aktivněji bojovat proti dezinformacím a zahraničnímu zasahování do voleb, vyzývá Evropský parlament. Zahraniční zasahování do voleb představuje pro evropské demokratické společnosti hrozbu, ze které těží zejména pravicoví extremisté a protievropské a populistické síly. Vyplývá to z nelegislativního usnesení, které minulý čtvrtek schválil Evropský parlament.