Psychologie propagandy VI. – Jazyk propagandy: stereotyp a slogan
Šestý díl z dosud nepublikované stati dr. Františka Marka se zabývá jazykem propagandy.
Psychologie propagandy V. – Sugestivní podávání zpráv
Pátý díl z dosud nepublikované stati dr. Františka Marka se zabývá sugestivním podáváním zpráv.
Zírání do slunce
Riskantní metoda zvaná sungazing, údajně dávající lidskému tělu takovou energii, že nakonec nemusí potřebovat jídlo a bude na tom celkově
Psychologie propagandy IV. – Úprava zpráv
Čtvrtý díl z dosud nepublikované stati dr. Františka Marka se zabývá úpravou a kontrolou zpráv.
Extremistické projevy na internetu a jejich postihy v dokumentech Ministerstva vnitra
Jak mohou být postihovány extremistické projevy na internetu? V čem spatřuje MV hlavní hrozby extremismu? A jak popisuje extremistickou islamofobní scénu?
Psychologie propagandy III. – Psychologické základy propagandy
Třetí díl z dosud nepublikované stati dr. Františka Marka se zabývá psychologickými základy propagandy.
Jedna paní povídala… aneb Podíl fámy na vzniku a šíření nevědeckých teorií
Řada lidí nedosahuje svými vědomostmi k racionálnímu vysvětlení jevů. Šíření fám podporuje radost z jednoduchých vysvětlení. Fámy dávají člověku pocit,
Analýza Neovlivni.cz: 8 čerstvých mýtů ruské propagandy v českých médiích
Internetový zpravodajský server Neovlivni.cz zanalyzoval zprávy bruselského týmu zaměřeného na ruskou propagandu. Tato analýza se věnuje těm, které se objevily
Psychologie propagandy II. – Dějiny propagandy
Druhý díl z dosud nepublikované stati dr. Františka Marka Psychologie propagandy se zabývá dějinami propagandy.
Protokoly sionských mudrců
Ačkoliv byly Protokoly mnohokrát označeny za podvrh, neustále se objevují ti, jež je považují za pravdivé a považují za pravdivý též jejich