Slovenské „alternativní“ rádio Slobodný vysielač, které šíří dezinformace a je rovněž zataženo i do kauz Mariana Kočnera, bylo potrestáno tříměsíční blokací na Youtube. Kvůli porušování pravidel nesmí Slobodný vysielač do 25. března přidávat žádný obsah.

 „Říkám to furt. Naše alternativní prokremelské kanály jsou zoufale závislé na dvou amerických platformách. Na Facebooku a YouTube. Mimochodem, to samé platí i pro kotlebovskou mládežnickou organizaci Kulturblog a částečně to platí i o samotné Kotlebově straně,“ okomentoval zásah společnosti Google redaktor slovenského Denniku N Vladimír Šnídl.

Šéfredaktor konspiračního časopisu ZEM & VEK Tibor Rostás, který byl nedávno nepravomocně odsouzen, si posteskl, že časopis přestane prodávat obchodní síť Kaufland. „Dostali jsme informace od společnosti Mediaprint-Kapa, ​​že Kaufland vylistujete ZEM & VEK. Je to výsledkem dlouhodobého tlaku na všechny prodejní místa, kde nabízíme i jiný pohled na události kolem nás – navíc dva měsíce před volbami 2020,“ postěžoval si Rostás na Facebooku. Časopis neprodávají ani obchodní sítě Tesco nebo Billa.


Jan Cemper

administrator

Autor je šéfredaktorem webu Manipulátoři.cz a rovněž zakladatel iniciativy Proti projevům nenávisti e-mail: cemper@manipulatori.cz, jan.cemper@gmail.com