Weby Pravý prostor a Voxpopuliblog jsou hlasem ultrapravice v ČR. Především pak Pravý prostor patří mezi ty úspěšnější v ČR. Podle Simlarwebu má návštěvnost kolem 400 tisíc návštěv měsíčně. Podle studie Prague Security Studies Institute například jenom stránka Pravý prostor nebo AC24 dostává měsíčně z reklamy okolo 80 tisíc korun.
Ústředním tématem webu je migrace. V souvislosti s tímto tématem se web neúměrně soustředil na Švédsko. Jednou z takových zpráv byla i ta, že švédské školy již nebudou učit starou historii. Ta se ale ukázala být nepravdivá.
Podle politologa Jana Charváta je web jeden z šiřitelů narativu o údajné genocidě v Jihoafrické republice. Ve skutečnosti však tam není situace tak vážná, jak dezinformační weby uvádějí. „Výrazným způsobem s ním pracoval Filip Vávra, zakladatel Národního odporu, na svém webu Středoevropan. Druhým médiem, které to téma komunikuje, je Pravý prostor. Částečně se objevuje na Protiproudu, pracují s ním některé z dezinformačních webů a jsou také konkrétní lidé, kteří to téma přijali za své,” rozkrývá situaci politolog Jan Charvát, který se specializuje na politický extremismus. Pravý prostor jako dezinformační médium zmiňuje například i František Vrábel ze Semantic Visions. Náš web o něm psal také například v souvislosti s tím, že šířil falešný Sókratův citát.
Za weby Pravý prostor a Voxpopuliblog stojí Karel Kříž z Moravských Budějovic. Karla Kříže najdeme také na Facebooku, kde se se svým rasismem ani netají. Nenávidí také Prahu nebo ekology. Zdrojem příjmu je kromě reklamy i jeho eshop Politicon.cz.
Zajímavé ovšem je, že jeho společnosti nemají téměř žádný obrat. Společnost Coorex Mart nedosáhla žádného obratu. A jak jen na tom společnost Pravý prostor média? „Společnost dle nám dostupných informací zatím dosahuje jen malých obratů a nevíme, kolik zaměstnává zaměstnanců. Firma meziročně obratově stagnuje. Zaznamenali jsme stejnou hodnotu obratu v posledních dvou sledovaných obdobích,“ píše ekonomický web Detail.cz.