Tomio Okamura osočil Českou televizi ohledně Orbána. Opět nemluvil pravdu

Předseda SPD Tomia Okamura opět osočil Českou televizi z údajné cenzury. „To, co předvádí Česká televize, znovu přesáhlo všechny meze. V pátek navštívil ČR maďarský premiér Viktor Orbán a jen protože má jeden z nejostřejších kritických názorů na politiku EU (nejen v otázce migrace), tak s ním ČT neudělala větší rozhovor, aby náhodou nezazněly názory, s kterými vedení ČT a politické neziskovky nesouhlasí. Takže došlo k neuvěřitelné situaci, že dvacetiminutový rozhovor s maďarským premiérem zajistila a odvysílala TV Barrandov. Jak známo, Viktor Orbán má podobný pohled na migraci, negativní působení politických neziskových organizací a na vlastenectví, jako má SPD,“ napsal na svém profilu a řekl ve videu.

 „ČT o rozhovor žádá Viktora Orbána opakovaně, už pět let. Žádali jsme před návštěvou Andreje Babiše v HU i několik týdnů před páteční cestou do Prahy. Nabízeli jsme předtočení v Budapešti, nebo v Praze. V. Orbán opakovaně odmítá. A T. Okamura opakovaně nepíše o ČT pravdu,“ uvedl, jak to ve skutečnosti je, Michal Kubal, vedoucí zahraničního zpravodajství České televize.

 „Dal jste Tomiovi za pravdu a pravda je ještě horší – rozhovor jste opravdu neuskutečnili a na vině je příšerná vaše pověst – super,“ oponoval Jaroslav Novák Večerníček, který působí jako poradce Tomia Okamury. „Jako že to je televize, která na začátku rozhovoru neoznámí respondentovi, že s ním souhlasí?! To je fakt pověst, která je úplně strašlivá. To, že si někdo vybere stanici proslavenou tvrdými rozhovory na tělo jaké televizní svět ještě neviděl, vypovídá o něm, ne o ČT,“ namítl Michal Kubal.

Michal Kubal také zveřejnil, že ten den sledovalo Duel Speciál s V. Orbánem: 100 tisíc diváků, zatím co Interview ČT24 s J. Zahradilem vidělo 102 tisíc lidí, Události pak 742 tisíc lidí.

Jak nám můžete pomoci, se dozvíte zde.

Líbil se vám článek? Podpořte nás a staňte se naším patronem!
Jan Cemper