Na našem webu byl v roce 2018 publikován článek o JUDr. Jakubu Křížovi. V článku se mj. objevila věta: “Podařilo se ovšem najít zdroj. Zjevně jím pro pana Kříže byl americký web Breitbart, který 12. ledna 2017 převzal zprávu z anglickojazyčné verze španělského listu El País z předchozího dne.” Tato část článku byla jednoznačně nepravdivá. Jakub Kříž nečerpal z amerického webu Breitbart. Zároveň článek byl napsán Milošem Kadlecem příliš konfrontační tónem a jednalo se spíše o názorový střet, než o jasnou manipulaci s fakty, kterou by se měl zabývat web zaměřený na mj. vyvracení dezinformací.

Zároveň chceme upozornit, že spolek Manipulátoři.cz z.s., který je v současné vydavatelem webu, v té době neexistoval. Přesto se za publikování článku JUDr. Jakubu Křížovi omlouváme.

Za redakci webu Manipulátoři.cz Jan Cemper, šéfredaktor.

Původní článek najdete v archivu zde, reakci Jakuba Kříže na něj zde.