Komunista Václav Šenkýř zveřejnil 3. listopadu 2020 na stranickém webu Haló noviny článek Většina členských zemí OSN má jiný názor než ČT.

V textu autor tvrdí toto:

„Zase jako obyčejně jsme byli naší Českou televizí ochuzeni o jednu z důležitých zpráv. Nehodila se do konceptu. A přitom byla velmi vypovídající. Do Rady OSN pro lidská práva byly zvoleny za své regiony Čína, Rusko a Kuba. Neprošla Spojenými státy preferovaná Saúdská Arábie. Ty samy na protest, že Rada si dovolila je kritizovat, před dvěma lety Radu opustily. Trump žádnou kritiku činů své vlády, a tedy »jeho Spojených států« nepřipouští, i když svůj krok zabalily i do nesouhlasu s kritikami svého spojence Izraele.“
[…]Naproti tomu zmíněné tři země, které jsem jmenoval, získaly důvěru a bez problémů byly do Rady zvoleny. To ovšem znamená, že většina členských zemí OSN má jiný názor než Česká televize a že Rusko, Čína a Kuba jsou chápány jako standardní země, které nemají problémy s dodržováním tzv. lidských práv, a že třeba údajná napadení odpůrců prezidenta Putina novičokem chápou jako jednu velkou lež. Že zpochybňují neustále opakovaná tvrzení o potlačování svobody muslimského obyvatelstva na západě Číny. Že odmítají nařčení Fidela i Raúla Castra, že jsou diktátory a zemi udržují v nesvobodě.

Jak je ovšem u komunistů a Haló novin standardem, jde o lež. Česká televize se tématu věnovala 15. října 2020 v pořadu Horizont (od času 24:24) a 16. 10. zveřejnila tuto informaci i na svém webu. 

Lež komunisty Šenkýře je proto jen dalším důkazem snahy KSČM oslabit a zničit Českou televizi. A to už vůbec pomíjíme autorovy vlhké sny, že jmenované tři státy nemají žádné problémy s dodržováním „tzv.“ lidských práv. Z toho pro změnu vyplývá platnost starého přísloví, že co je z kočky, myši chytá: kdyby se komunisté dostali k moci, už by nám ukázali, zač je toho loket.


Profilový obrázek

author