Glosa: Aeronet na to kápnul, za vše může Bakala


Trapné divadlo se stává z webu Aeronet. Ten se vydal do obhajování Andreje Babiše a zaútočil na společnost Seznam.cz, která provozuje i zpravodajský web a televizní stanici. Obhajuje je ovšem velmi svérázně. Tvrdí totiž, že „Seznam Zprávy ve skutečnosti řídí Zdeněk Bakala ze Švýcarska.“

Jako „důkaz“ přináší, že kolega Sabiny Slonkové v redakci Neovlivni.cz kdysi pracoval pro Centrum.cz, tedy kdysi populární vyhledávač. Ten skutečně v roce 2013 koupil podnikatel Zdeněk Bakala. Ano, Centrum.cz své doby provozoval i web Aktuálně.cz. Ale dávno před tím, než projekt koupil vydavatelský dům Economia Zdeňka Bakaly. Naopak. Jakub Unger rok po nákupu Centrum.cz opustil a odešel do Mafry Andreje Babiše.

Pokud bychom tedy přistoupíme na pravidla této stupidní hry, Seznam Zprávy by vlastně mohl být klidně i projektem Andreje Babiše. Přece to, že někdo u někoho pracoval je jasný důkaz na propojení s ním.

Mimochodem. 17. listopadu se konala masová demonstrace proti Andreji Babišovi na Staroměstském náměstí, které se účastnilo 40-60 tisíc lidí. Konala se však i demonstrace na podporu Andreje Babiše, které se účastnilo také 40, ale ne tisíc osob, ale jen osob. „Voliči ANO jsou na polích nebo v továrnách,“ vysvětlil nízkou účast Pavel Šlitr. Co, že byla sobota a půlka listopadu a na polích se tedy už moc nepracuje.

Socialistická solidarita také uspořádala první autentickou demonstraci proti Zdeňkovi Bakalovi. Účastnilo se jí 50 lidí. „Už vyrazili… Za pokřiku vyvlastnit Bakalu,“ psal fotograf Petr Vrabec. Teda. Jedna demonstrace proti Bakalovi se už nedávno konala. Nad její autenticitou jde ovšem směle pochybovat. Inu, udělejte si svůj vlastní názor.

Jak nám můžete pomoci, se dozvíte zde.

 

 
Jan Cemper