Na internetu se šíří další podvod. Nejen seniorům se zobrazuje reklama na kosmetiku, která se tváří jako lék proti vráskám. Když si nevšimnete adresy, reklama se tváří poměrně důvěryhodně, jako od jakého si Českého kosmetického portálu. „Účinně vyhlazuje dokonce nejhlubší a nejviditelnější vrásky, eliminuje 97 % kruhů pod očima, kuřáckých vrásek a brázd v okolí nosu,“ slibuje reklama.

Ve skutečnosti se jedná o další podvod. Například fotografie Marie Kročkové (53 let), která údajně jako první Česka otestovala „inovativní kúru proti vráskám přírodní kosmeceutikou PTgE prof. Alberta Stonera“ je stažená z internetu. Objevuje se jako ilustrační fotka u mnoha příspěvků od přípravků proti vráskám, proti zhoršujícímu zraku nebo šednutí vlasů (například zde, zde a zde).

O tom, že se jedná o jasný podvod svědčí i doména: https://everydayreporter.com. Ve skutečnosti se tedy nejedná o žádný Český kosmetický portál.

Velice zvláštní jsou i „recenze“, které se tváří jako z Facebooku a mohou nabudit dojem důvěry. Ve skutečnosti se ovšem nejedná o facebookové účty a obchodník si evidentně s nimi nedal ani velkou práci.

Varujte tedy své okolí, ať nenaletí tomuto podvodu.

Jak nám můžete pomoci, se dozvíte zde.


administrator

Jsem šéfredaktor projektu. Narodil jsem se a žiji v Kolíně. Ve svém mládí jsem se angažoval v radikálním levicovém hnutí, což považuji za velkou osobní chybu. Mnoho lidí proto nechápe, proč najednou ověřuji faktické informace. Má odpověď je "právě proto". Válka na Ukrajině a následná islamofobní vlna mi pomohla si uvědomit, že spousta věcí na internetu není pravda. Vím, jak se dezinformace šíří i kdo je vytváří. Znám cílovou skupinu, na kterou jsou dezinformace zaměřeny. Těmito lidmi neopovrhuji a ani si nemyslím, že jsou nesvéprávní jedinci, kterým musíme vše vysvětlovat. Na stranu druhou zásadně odmítám, aby lež byla nazývána jiným názorem.