Za tuto reklamu odpovídá společnost Google
Categories: Humor

Ruský elektromobil aneb mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky

Za tuto reklamu odpovídá společnost Google

Rusko se neustále honosí svou průmyslovou výrobou. Nejinak tomu je i v případě elektromobilů.

V květnu 2019 přinesl ruský vládní web Rossijskaja gazeta zprávu (v níž byly vesměs vychvalovány projekty ruských automobilek) o nově navrženém původním čtyřmístném ruském elektromobilu ZETTA, na kterém stejnojmenná společnost s ručením omezeným v Toljatti pracuje už od roku 2016. Kandidát technických věd a šéf firmy Denis Ščurovskij tehdy hovořil o zahájení sériové výroby do konce roku 2019. Podle rozhovoru se počítalo s třemi výbavovými stupni a cenou základní verze 450 000 rublů. Baterie měly pocházet od čínské společnosti GE Power Technology. (Bližší technické informace pod výše zmíněným odkazem).

V článku Ruský elektromobil Zetta: plánuje se nový model zveřejněném 21. 8. 2020 psala Rossijskaja gazeta znovu o elektromobilu ZETTA, tentokrát ovšem hlásila, že se začne vyrábět koncem roku 2020 (a bude stát o 100 000 rublů víc).

2. září 2020 ale bylo možné se v ruském tisku dočíst, že elektromobil letos nebude, protože expertní komise fondu ministerstva průmyslu odmítla poskytnout zvýhodněný úvěr ve výši 100 miliónů rublů.

Česká verze ruské vládní (dez)informační agentury Sputnik zveřejnila 21. 09. 2020 článek Velmi levný ruský elektromobil Zetta je připraven na svůj začátek na slovenském trhu. V textu se můžeme dočíst toto: „Šikovný prostředník v jednáních, ruský obchodní zástupce na Slovensku Sergej Stupar, pomohl spojit zúčastněné strany – vedení společnosti Zetta a společnosti Beta-Car s.r.o.“ Opět je bohužel přání otcem myšlenky, protože společnost BETA-CAR s. r. o. z Pezinku má podle obchodního rejstříku aktuálně tyto obory podnikání:

V letech 2017 a 2018 byla firma ve ztrátě:

Ruský sever Drom v červenci 2020 přinesl detailní informace o novém voze včetně fotografií, o které se s vámi podělíme. Domníváme se, že ohodnotit kvalitu ruského elektromobilu budou schopni i laici.

Přední náprava
Zadní náprava
Topení
Kostra karoserie
Provedení svárů
Těsnění
Kvalita plastů – páčka nastavení výšky bezpečnostních pásů
Zpracování otvorů
Kabelové svazky
Autobusové linoleum
Zadní sedačky
Spínače ovládání oken použité k otvírání dveří
Zadní sedačky

Za tuto reklamu odpovídá společnost Google
Miloš Kadlec

Recent Posts

Ne, Svaz sběračů lesních plodů opravdu nevznikne

Na sociálních sítích se šíří řada i bizarních hoaxů. Jeden z nich hovoří, že Piráti…

3 hodiny ago

Miroslav Macek – de mortuis nil nisi veritas

Po smrti bývalého politika ODS Miroslava Macka byla zveřejněna mnohá pochvalná slova. Samozřejmé lze chápat,…

4 hodiny ago

Ne, do litvínovského gymnázia nevnikl Ukrajinec

Zdá se, že někteří lidé mají potřebu na lidi z Ukrajiny svést úplně vše. V…

9 hodin ago

Existují důkazy, že za kauzou Vrbětice stojí Rusové. Rusko nespolupracovalo při vyšetřování

Předseda PRO se pro ruský Sputnik nechal slyšet, že policie nezákonně odložila kauzu Vrbětice. Rovněž…

1 dnem ago

Nikdo nepopírá, že AZOV byl neonacistický. Už dávno ovšem není

Poslanec Jaroslav Foldyna se nechal slyšet, že prý dezinformace je v tomto případě nepohodlná pravda.…

1 dnem ago

Ne, Ukrajinka nevyhrála mistrovství světa v sexu

Prokremelští aktivisté se snaží vytvořit obraz Ukrajiny jako dekadentní země bez morálních zábran. V tomto…

2 dny ago
Za tuto reklamu odpovídá společnost Google