Na sedmi výpadovkách z Moskvy (tedy na Rublevsko-uspenské, Novorižské, Iljinské, Minské, Kalužské, Jaroslavské a Leningradské) se v půli dubna objevilo 200 billboardů, ze kterých se některým Rusům točí hlava.
Billboardy dala (nikoli poprvé, tyto reklamní akce probíhají už od roku 2012) instalovat realitní kancelář Slavjanskij dvor, která prodává luxusní nemovitosti. Majitelkou společnosti je Irina Volina, vzývající tzv. tradiční ruské hodnoty. Rusové se podle ní mají modlit za vlast a za prezidenta, vzdělávat děti v Rusku a nikoli v zahraničí, protože jsou svébytným národem odlišným od Evropanů. A majetek také nemají vyvážet za hranici. Jako obchodnice s realitami ale samozřejmě ví, co mají bohatí lidé s penězi dělat – no přece je nasměrovat na posílení státu, zkrášlení „Rodné Země“ včetně koupě nemovitostí.
Přinášíme několik ukázek z aktuální kampaně i kampaní dřívějších. Hesla by u nás beze všeho mohli používat i obdivovatelé putinovského režimu jako například Michal Semín nebo Petr Hájek (ti ale podle nich rozhodně jednají).
Reklamy z dřívějších akcí
Prokremelští aktivisté se snaží vytvořit obraz Ukrajiny jako dekadentní země bez morálních zábran. V tomto…
Jak už jsme psali, sociální sítě v Česku zaplavila fotografie posmutnělé chlapecké tváře provázené popiskem:…
Starší generace často nejen na sociálních sítích vzpomíná, co prý vše bylo za komunismu lepší.…
Předseda PRO Jindřich Rajchl se netají, že je odpůrcem toho, aby Česká republika přijala měnu…
„Rusko vydává nejméně 1,5 miliardy USD na šíření falešných zpráv a dezinformací o Ukrajině, volbách,…
Na Slovensku se dějí věci. Blízký spolupracovník slovenské ministryně kultury Martiny Šimkovičové Lukáš Machala dal…