Na sedmi výpadovkách z Moskvy (tedy na Rublevsko-uspenské, Novorižské, Iljinské, Minské, Kalužské, Jaroslavské a Leningradské) se v půli dubna objevilo 200 billboardů, ze kterých se některým Rusům točí hlava.
Billboardy dala (nikoli poprvé, tyto reklamní akce probíhají už od roku 2012) instalovat realitní kancelář Slavjanskij dvor, která prodává luxusní nemovitosti. Majitelkou společnosti je Irina Volina, vzývající tzv. tradiční ruské hodnoty. Rusové se podle ní mají modlit za vlast a za prezidenta, vzdělávat děti v Rusku a nikoli v zahraničí, protože jsou svébytným národem odlišným od Evropanů. A majetek také nemají vyvážet za hranici. Jako obchodnice s realitami ale samozřejmě ví, co mají bohatí lidé s penězi dělat – no přece je nasměrovat na posílení státu, zkrášlení „Rodné Země“ včetně koupě nemovitostí.
Přinášíme několik ukázek z aktuální kampaně i kampaní dřívějších. Hesla by u nás beze všeho mohli používat i obdivovatelé putinovského režimu jako například Michal Semín nebo Petr Hájek (ti ale podle nich rozhodně jednají).
Reklamy z dřívějších akcí