Brusel je nám na nic… a k tomu poradíme, jak získat peníze z evropských fondů

Brusel je nám na nic... titulek novin rozdávaných BPI
Bojujeme proti Evropské unii, ale peníze spojené s EU přece nesmrdí. Zajímavé podnikatelské aktivity lidí z Bloku proti islámu (BPI).

Brusel je nám na nic, chceme ochranu hranic. Úderné heslo, které zdobilo hlavní stránku partajního plátku „konvičkovců“ s názvem Národní listy, se již stalo evergreenem. Ale je Brusel pro některé vlastence z Bloku proti islámu opravdu na nic?

Jana Volfová a David Štěpán (rovněž politický „cestovatel“ jako Jana Volfová) z Bloku proti islámu, tedy strany hájící naši zemi před diktátem EU, jsou spojeni se společností s názvem Agentura Regio (výpis z rejstříku zde)

Náhled stránky společnosti (agenturaregio.cz)
Náhled stránky společnosti (agenturaregio.cz)

A čím se agentura zabývá?

Jak můžeme vidět výše, jedním z předmětů podnikání je poradenství v oblasti evropských fondů. Agentura tedy pomáhá získávat prostředky ze zlotřilé EU, které nejeden bojovník proti islámu nemůže přijít na jméno.

Zajímavé je rovněž partnerství s portály z portfolia akciové společnosti OUR MEDIA.

Agentura podniká rovněž v dalších oblastech. Nabízí mimo jiné realizaci volebních kampaní.

Předmět podnikání (agenturaregio.cz)
Předmět podnikání (agenturaregio.cz)

Tato oblast je velmi zajímavá z důvodu, že se zde objevuje potenciál jak „pustit žilou“ vlastní politické straně. Např. strana realizuje kampaň, tu zajišťuje firma, která patří členu strany, firma následně fakturuje straně za realizovanou kampaň. Výsledek? Peníze jsou doma.

Na to, že k takovému jednání mohlo docházet, upozorňuje Lukáš Lhoťan zde (článek doporučuji k přečtení). Tuto informaci se mi nepodařilo ověřit a je tak tvrzením Lukáše Lhoťana, jelikož neuvádí žádný její zdroj.

Ostatně podobné podnikatelské aktivity můžeme vidět u Heleny Suché, asistentky zesnulého europoslance Ransdorfa. Na tyto aktivity a na majetkové poměry dotyčné jsem upozorňoval v článku Dře asistentka europoslance Ransdorfa také jako kůň?

Pokud ale zůstaneme u „složeniny“ stran Úsvit a BPI, zajímavé bylo rovněž pozorovat, jak pro toto uskupení vydává zmíněné Národní listy firma patřící právníkovi, který je blízký Vítu Bártovi. Listy tak vydává PR a marketingová agentura, která na svých stránkách neuvádí ani své telefonní číslo.

Problematice Národních listů a financování Úsvitu a BPI jsem se věnoval v článku Záhadné hospodaření Úsvitu a BPI a záhadné Národní listy.

Tyto „vlastenecké“ aktivity jsou opravdu pozoruhodné. Zajímavá je rovněž kampaň proti islámu a migraci, kterou vede v podstatě migrant žijící mezi muslimy. Ten je navíc „čirou náhodou“ jednatelem firmy, která se zabývá internetovým marketingem a PR. Více v článku Kampaň proti islámu a migraci vedená migrantem žijícím mezi muslimy.

Poučení

Ideály a boj proti vlastizrádné islamizující EU jsou jistě hezká věc. Ale peníze? Ty přece nesmrdí a jde o ně vždy až na prvním místě.

Každopádně jsem zvědav, čeho se ještě v budoucnu dočkáme. Fantazie těchto „politiků“ je zdá se býti nekonečná. Jana Volfová např. během své kandidatury do senátu v roce 2010 lákala voliče opravdu originálním způsobem viz Jak zaujmout voliče? Kandidátka do Senátu chce vyšetřovat ženám prsa.

Psáno pro Blog Idnes.

Roman Máca